Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La líder del partit opositor va ser acusada de finançament il·legal a les campanyes polítiques de 2011 i 2016
El Tribunal Constitucional de Perú ha deixat en llibertat Keiko Fujimori després de 18 mesos de presó preventiva. La líder del partit opositor, Fuerza Popular, ha sortit de la presó i ha estat rebuda pel seu marit.
Fujimori ha estat a la presó acusada de finançament il·legal a les campanyes polítiques de 2011 i 2016 a través d’una constructora brasilera i a canvi de favors i contractes públics. Ara, ja en llibertat, espera que se celebri el judici per la seva causa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals