Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

El preu dels terrenys és de 6,5 milions d'euros
La capacitat d’edificació és de 13.500 metres quadrats i es podrien arribar a fer fins a 144 habitatges. Es tracta dels pocs solars urbanitzables que hi ha al mig del poble d’Alaior. Recentment, la propietat els ha netejat i es poden veure cartells que posen en venda.
El preu dels terrenys a l’avinguda Verge del Toro, ara mateix és de 6,5 milions d’euros. Un estudi preliminar, que va encarregar la propietat, determinava que a part dels 144 habitatges, 34 d’ells de protecció oficial, també hi havia espai per a aparcaments, equipaments esportius, comercials i zones verdes. Així i tot, si hi hagués un comprador, encara hi hauria tràmits per fer, com esmenes davant el Consell insular, la reparcel·lació amb altres propietaris de la zona i la urbanització.
José Pons, director de Bonnin Sanso, afirma que “promoure habitatge a Menorca ara com ara o canviem les tramitacions i les agilitzem molt més, o realment és complicat poder promoure a l’illa. Necessàriament, l’empresa privada s’hauria de sostenir amb el que és públic”. Els terrenys estan ubicats molt a prop de la zona escolar i esportiva.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta