Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'Autoritat Portuària licita la concessió per 6 milions d'euros per als pròxims 20 anys
Al port de Maó, surt a concurs la gestió i explotació de més d’un centenar d’amarraments per a embarcacions d’esbarjo. L’Autoritat Portuària cerca concessionaris que vulguin modernitzar aquestes instal·lacions per potenciar-hi el turisme i l’activitat econòmica local.
Es tracta dels amarraments del Moll de Ponent, que actualment ocupen diverses empreses nàutiques menorquines. Un total de 90 d’aquests amarraments són per a embarcacions de fins a 8 metres d’eslora. L’Autoritat Portuària en licitarà la concessió per 6 milions d’euros per als pròxims 20 anys.
L’empresa que guanyi la licitació haurà de retirar tots els elements que hi ha a la mar i modernitzar les instal·lacions actuals, que comprenen més de 17.000 metres quadrats de domini públic.
Entre les exigències de l’Autoritat Portuària hi ha la renovació dels pantalans, dels sistemes de subministrament d’aigua i d’electricitat i reorganitzar els amarraments. També hauran de fer manteniment, neteja i vigilància. El termini per presentar ofertes acaba d’aquí a dues setmanes.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo