Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
L'Autoritat Portuària licita la concessió per 6 milions d'euros per als pròxims 20 anys
Al port de Maó, surt a concurs la gestió i explotació de més d’un centenar d’amarraments per a embarcacions d’esbarjo. L’Autoritat Portuària cerca concessionaris que vulguin modernitzar aquestes instal·lacions per potenciar-hi el turisme i l’activitat econòmica local.
Es tracta dels amarraments del Moll de Ponent, que actualment ocupen diverses empreses nàutiques menorquines. Un total de 90 d’aquests amarraments són per a embarcacions de fins a 8 metres d’eslora. L’Autoritat Portuària en licitarà la concessió per 6 milions d’euros per als pròxims 20 anys.
L’empresa que guanyi la licitació haurà de retirar tots els elements que hi ha a la mar i modernitzar les instal·lacions actuals, que comprenen més de 17.000 metres quadrats de domini públic.
Entre les exigències de l’Autoritat Portuària hi ha la renovació dels pantalans, dels sistemes de subministrament d’aigua i d’electricitat i reorganitzar els amarraments. També hauran de fer manteniment, neteja i vigilància. El termini per presentar ofertes acaba d’aquí a dues setmanes.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes