Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
També la majoria del petit comerç dels centres de les ciutats, segons Pimeco, han iniciat les rebaixes. Però sovint ho fan obligats per la competència dels grans magatzems
El comerç illenc espera unes bones rebaixes d’estiu. La tirada del consum es nota al centre de Palma, on la majoria de les botigues ja han començat la campanya. Atrets sovint per les ofertes que han vist fa dies al comerç en línia, els consumidors ja han començat a recórrer per les botigues a la recerca dels descomptes.
També la majoria del petit comerç dels centres de les ciutats, segons Pimeco, han iniciat les rebaixes. Però sovint ho fan obligats per la competència dels grans magatzems. Asseguren que són unes rebaixes desvirtuades.
Reclamen que es torni a les rebaixes regulades i que no comencin abans de dia primer de juliol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los