Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El passeig marítim de Maó torna estar obert al trànsit aquest cap de setmana
La presidenta del Consell fa una crida a la prudència. Celebra que l’economia es vagi reactivant a poc a poc però també recorda que una passa enrera en el procés de desescalada seria molt perjudicial per a la societat menorquina.
Les reunions socials ja podran ser de fins a 15 persones, ja es podrà anar a la platja, i desapareixen les franges horàries per sortir a passejar.
Des d’aquest cap de setmana, aquest passeig marítim de Maó tornarà estar obert al trànsit perquè tothom hi pugui aparcar i anar a les terrasses del port.
El port, en canvi, continuarà tancat al trànsit demà i diumenge de 6 a 10 del matí i de 8 a 11 de la nit.
L’illa duu 15 dies sense cap cas nou i la presidenta ha recordat que en la mà de tots està continuar amb aquesta tendència.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores