Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Només es podran fer actes de devoció a l'interior dels temples i respectant la normativa sanitària de cabuda i distància de seguretat
178
El bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, ha cancel·lat qualsevol manifestació i acte popular de Quaresma i Pasqua a l’exterior de les esglésies per mor de la pandèmia. Queden suspeses, per tant, les processons de Setmana Santa.
Només es podran fer actes de devoció a l’interior dels temples i respectant la normativa sanitària de cabuda i distància de seguretat. Aquest és el segon any que se suspenen les processons a causa de la covid. Les darreres varen ser l’abril del 2019.
El Bisbat ha assenyalat que el decret s’ha fet públic una vegada consultat el Consell Episcopal, els arxiprestes, el Consell Assessor de diaques i laics i el Secretariat Diocesà de formació i acompanyament de confraries i obres, tenint en compte la situació actual i les recomanacions de les autoritats sanitàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis