Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Ja hi ha almanco 9 morts i més de 800 ferits
Un terratrèmol, amb més d’una desena de rèpliques, han deixat almanco 9 morts i uns 800 de ferits a Taiwan. Un sisme que ha superat una magnitud de 7 a l’escala Richter, i es converteix en el més potent que ha patit l’illa asiàtica en 25 anys. Es va notar a tota l’illa.
El sisme ha provocat el col·lapse i esfondrament de diferents edificis i infraestructures. El Govern ha iniciat, immediatament, el protocol d’alerta per tsunami, però en aquests moments s’ha desactivat. El terratrèmol també s’ha notat a les illes d’Okinawa al Japó amb una magnitud de 4 a l’escala Richter. Els serveis d’emergència continuen treballant per rescatar les 77 persones que encara estan atrapades sota la runa. Ara mateix hi ha 7 morts i 736 ferits en el que és el pitjor terratrèmol a Taiwan en els últims 25 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals