Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Societat Espanyola d'Oncologia Mèdica estima que el 2035 es diagnosticaran 300.000 nous casos de càncer
Toni i Miriam treballen a Barcelona. Són investigadors mallorquins contra el càncer. Toni Celià es va especialitzar a Princeton en els mecanismes moleculars de la metàstasi al càncer de mama i des de fa dos anys investiga com el sistema immune del pacient pot atacar les cèl·lules canceroses.
Afirma que la immunoteràpia funciona bé en el càncer de pell, pulmó i bufeta urinària. Ara investiguen el perquè no ho fa en segons quins altres. De moment però l’agència americana i l’europea del medicament han aprovat el primer fàrmac d’immunoteràpia pel càncer de mama metastàsic.
Miriam Sansó investiga a l’Institut d’Oncologia de l’Hospital de la Vall d’Hebron com el càncer es manifesta de diferent forma en diferents pacients. Treballa en medicina personalitzada i també en les biòpsies líquides. Un procediment revolucionari no invasiu ni dolorós.
La Societat Espanyola d’Oncologia Mèdica estima que per al 2035 es diagnosticaran més de 300mil nous casos de càncer.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"