La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
El motiu, com passa sovint, és la manca de relleu generacional
Can Capó dels Arbres. Així s’ha conegut durant dècades un dels vivers d’arbres i plantes més reconeguts de Mallorca. Un negoci que després de 4 generacions, avui tanca les portes.
Aquesta és una de les darreres comandes de na Xisca i en Toni: una xoricia, una xicaranda i una prunera. I així fan des de fa dècades: documentat des del 1933, però la cosa ve de més enfora. Avui han de tancar. La crisis de la Covid no és el motiu, sinó un altre. El motiu, com passa sovint, és la manca de relleu generacional.
Han tengut clients arribats de tot Mallorca, fins i tot des de l’altra punta de Felanitx, s’Arracó. A més de la feinada d’anar de mercat en mercat. Els clients ho lamenten.
I així, com sempre, servint el client però avui amb molta de pena, un altre negoci històric de les Illes tanca la porta.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte