Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El motiu, com passa sovint, és la manca de relleu generacional
Can Capó dels Arbres. Així s’ha conegut durant dècades un dels vivers d’arbres i plantes més reconeguts de Mallorca. Un negoci que després de 4 generacions, avui tanca les portes.
Aquesta és una de les darreres comandes de na Xisca i en Toni: una xoricia, una xicaranda i una prunera. I així fan des de fa dècades: documentat des del 1933, però la cosa ve de més enfora. Avui han de tancar. La crisis de la Covid no és el motiu, sinó un altre. El motiu, com passa sovint, és la manca de relleu generacional.
Han tengut clients arribats de tot Mallorca, fins i tot des de l’altra punta de Felanitx, s’Arracó. A més de la feinada d’anar de mercat en mercat. Els clients ho lamenten.
I així, com sempre, servint el client però avui amb molta de pena, un altre negoci històric de les Illes tanca la porta.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys