Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Can Xinet mancava de relleu generacional
 
                             
                            La joieria Can Xinet ha tancat. Era l’últim establiment d’aquesta especialitat que quedava al carrer de l’Argenteria de Palma. A més, tenia taller propi.
La falta de relleu generacional n’és un dels motius. Un altre són els canvis que ha duit l’augment poblacional i que afecten a la fesomia de les ciutats. En el millor moment, l’Argenteria aplegava fins a trenta professionals del ram.
El local es lloga ara a distintes plataformes webs, per 800 euros al mes. Ja ha tingut diversos interessats i sembla que el seu destí és ser un restaurant, una gelateria o una tenda de roba.
La Joieria de na Mercedes es deia “Santiago”. Can Xinet va ser el local que es va posar just després, però que va tancar. Una pena no haver-se informat abans de publicar aquest article que fa un just homenatge al antic carrer de les joieries o, com li deien, el carrer dels xuetons.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
