Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La mesura s'aplicarà a les hores d'entrada i sortida de l'escola
Després de les Festes de Nadal, els escolars han tornat avui a les classes. A Santanyí, la represa del curs ha vengut acompanyada per una novetat important en matèria de mobilitat. Des d’avui, cada dia a les hores d’entrada i sortida d’escola, el carrer Gómez Ulla, que dóna accés al col·legi Blai Bonet, queda tancat al trànsit. Una mesura que té com a objectiu evitar-hi embossos i garantir als infants una entrada a l’escola més segura i tranquil·la.
Sí que es permetrà accedir al carrer els busos escolars, els clients d’un taller mecànic que hi ha a la zona i els residents. Tota la resta de conductors, però, hauran de cercar vies alternatives; i, si és el cas, aparcar i acompanyar l’alumne caminant.
La iniciativa ha estat impulsada per l’Ajuntament de Santanyí i s’aplicarà fins a final de curs. El migdia el carrer també es tallarà des de la 1 i quart fins quan quedi un quart per a les dues.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Alguns dels animals que hi havia han mort