Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Conselleria manté barrada la cuina per deficiències d'infraestructura, i s'han recollit mostres per analitzar-les
La Conselleria de Salut investiga un possible cas d’intoxicació a un hotel de s’Arenal de Palma. Es calcula que hi hauria unes 40 persones de l’IMSERSO afectades. A hores d’ara, la Conselleria manté la cuina de l’hotel tancada des de dimarts per deficiències en la infraestructura, i han recollit mostres tant de menjar com de les superfícies de treball per analitzar-les.
De moment, no consta cap ingrés; els afectats expliquen que pateixen símptomes “incòmodes però relativament lleus”, com vòmits i diarrees. Mentre la investigació continua oberta, els clients no descarten emprendre mesures legals contra l’establiment turístic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061