Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
El sindicat Unió Obrera Balear critica "l'impacte social" d'aquest pla integrador pel perjudici de perdre punts d'atenció de referència
                            
                            Imatge d'arxiu d'una oficina de CaixaBank.
119  PDF | Consulta aquí les oficines de CaixaBank que tanquen
Fins a 70 oficines de CaixaBank de les Illes Balears tanquen a partir d’aquest dilluns, d’acord amb el pla de fusió Bankia-CaixaBank. Moltes són oficines històriques de Sa Nostra, com l’ofina del carrer Ramon Llull de Palma, la que va ser la seu de Sa Nostra des de principis del segle XX. L’edifici modernista és obra de l’arquitecte Gaspar Bennàssar. El mateix passa a molts pobles, com Binissalem, on tanca la del passeig del Born, una oficina històrica i de referència a la comarca. A partir d’ara, les gestions s’hauran de fer a la Plaça. El mateix passa a Maó, on tanca la de la plaça de l’Esplanada.
A Maria de la Salut perden l’oficina històrica de Sa Nostra (ara Bankia) de la plaça del Pou, encara que conserven la de Caixabank, situada a la mateixa plaça en el costat oposat.
En els propers mesos en tancaran una quinzena més.
El pla de integració inclou els 300 treballadors de les Balears que es van acollir al pla de baixes de forma voluntaria quan l’entitat va anunciar un ERO que afectava un total de més de 6.000 treballadors i un cost aproximat de més de 1.900 milions d’euros. Pels altres treballadors se’ls ha oferit una recol·locació dins oficines dins d’un radi acordat d’aproximadament 25 kilòmetres.
El sindicat UOB (Unió Obrera Balear) critica “l’impacte social” d’aquest pla integrador pel perjudici de perdre punts d’atenció de referència.
  PDF | Consulta aquí les oficines de CaixaBank que tanquen
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes