Una de les imatges més icòniques de Nadal són els llums que s’instal·len a les ciutats i als pobles d’arreu. Però hi ha gent que, per la seva situació, no els poden veure si no és que tenen ajuda. Un any més i ja en són quatre, els taxistes de Ciutat s’han posat a disposició dels més grans, perquè aquestes persones puguin gaudir dels llumets de Nadal de la manera més còmoda possible, sobre rodes. Dijous ha tocat el torn als residents de Residència Borenco, que s’han mostrat encantats i molt il·lusionats amb la iniciativa.
Il·lusió
Mercedes Jiménez i Vicenta del Rey feia dies que esperaven el moment amb la il·lusió pròpia dels més petits, tot i que elles ja passen la setantena. A dins dels vehicles, totes dues han mostrat cares d’emoció i de sorpresa. Si no fos per aquesta iniciativa, algunes d’aquestes persones no veurien els llums, una de les imatges més icòniques de les festes. Per davant, quilòmetres d’il·lusió.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular