Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Les temperatures tocaren sostre aquest diumenge en registrar els 39,4 ºC a Palma
Imatge d'arxiu. /EFE
247Aquest dilluns s’esperen ruixats i tempestes, les més intenses, a l’interior de Mallorca. El dia ha començat amb cel destapat i mínimes que en molts de punts no han baixat de 24 ºC. Les temperatures màximes es mantindran entorn dels 36 ºC .
Tot i els llamps i trons, ni la calor intensa ni les nits tropicals s’acabaran avui. A Eivissa, també hi pot fer algun ruixat.
Les temperatures tocaren sostre aquest diumenge en registrar els 39,4 ºC a Palma, a la Universitat de les Illes Balears (UIB). Aquesta ha estat la temperatura més alta d’enguany a les Balears i segon dia consecutiu amb màximes superiors a 38 °C a Mallorca.
Aquest dilluns horabaixa ha caigut una forta calabruixada al centre de Mallorca.
https://youtu.be/jRIj2AEaedQ
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions