Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les temperatures tocaren sostre aquest diumenge en registrar els 39,4 ºC a Palma
Imatge d'arxiu. /EFE
110Aquest dilluns s’esperen ruixats i tempestes, les més intenses, a l’interior de Mallorca. El dia ha començat amb cel destapat i mínimes que en molts de punts no han baixat de 24 ºC. Les temperatures màximes es mantindran entorn dels 36 ºC .
Tot i els llamps i trons, ni la calor intensa ni les nits tropicals s’acabaran avui. A Eivissa, també hi pot fer algun ruixat.
Les temperatures tocaren sostre aquest diumenge en registrar els 39,4 ºC a Palma, a la Universitat de les Illes Balears (UIB). Aquesta ha estat la temperatura més alta d’enguany a les Balears i segon dia consecutiu amb màximes superiors a 38 °C a Mallorca.
Aquest dilluns horabaixa ha caigut una forta calabruixada al centre de Mallorca.
https://youtu.be/jRIj2AEaedQ
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució