Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Hi ha dies en què hi ha tenen un gran volum de feina, mentre que altres la clientela és escassa
Per al sector de la restauració de Formentera les jornades estan sent imprevisibles. Hi ha dies en què compten amb un gran volum de treball, mentre que d’altres la clientela és escassa.
Consideren que la variació dels preus de l’allotjament entre setmana i els caps de setmana condiciona la seva activitat. A més, enguany predominen les estades més curtes.
El perfil del turista també ha canviat, ara és més familiar i no predomina tant el jovent.
En xifres generals, afirmen que està sent una bona temporada, tot i que l’inici va ser fluix…
Les previsions per aquest mes d’agost són positives, tot i que creuen que continuaran amb la inestabilitat que ja caracteritza aquesta temporada.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat