Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'any que ve es preveu una davallada per qüestions d'operativitat
El creuer de luxe Seaburn Ovation ha atracat aquest dilluns al port d’Eivissa i és el penúltim d’enguany. Diumenge tancarà la temporada el Norwegian Prima. Una temporada que ha estat de rècord. En vuit mesos, 405.000 passatgers han visitat l’illa a bord d’un creuer, quan l’any passat no van arribar a 300.000. L’Ajuntament d’Eivissa estudia si és necessari aplicar alguna restricció.
Entre abril i novembre, els creuers han fet gairebé 200 escales a Eivissa. Són un 37% més que el 2022. Un any de rècord, segons els consignataris, tot i que se’n preveu una reducció l’any que ve per qüestions d’operativitat del port d’Eivissa, amb descensos per a algunes empreses de fins al 40%.
Tant l’Ajuntament d’Eivissa com el Consell destaquen que enguany no s’han viscut les escenes de caos d’altres anys per manca de transport públic per als creueristes. El Consistori encara no ha decidit si vol demanar per al 2025 alguna restricció en l’arribada de creuers,com ja havia plantejat l’anterior equip de govern. Ara n’analitzaran les dades per veure quina és la càrrega de creueristes més adequada per a la ciutat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades