la situació ha estat complicada amb retards que s'acumulen, retards de fins a una hora, busos que arriben totalment plens, i també amb llargues cues d'usuaris que intenten accedir-hi
El sindicat convocant de la primera jornada de vaga dels autobusos del TIB considera que l’aturada ha estat un èxit. Segons el Govern, el seguiment ha estat del 80%. Durant la jornada, molts usuaris se n’han vist afectats.
A l’estació Intermodal la situació ha estat complicada amb retards que s’acumulen, retards de fins a una hora, busos que arriben totalment plens, i també amb llargues cues d’usuaris que intenten accedir-hi i tensió entre els usuaris i membres de seguretat de l’estació Intermodal perquè veien que no podien entrar aquests busos.
Els usuaris són els que han patit les conseqüències. A més, hi fa molta calor. Molts passatgers han renunciat a agafar l’autobús i han anat, per exemple, a agafar el tren. El sindicat convocant SATI preveu que la situació es compliqui encara més en els darrers trajectes del dia, especialment en les línies que uneixen Palma, Inca i Alcúdia.
Aquesta ha estat una vaga de 24 hores i ha acabat a les 12 de la nit, però es preveu que es reprengui dilluns, dimecres, i divendres ja de manera indefinida a partir de divendres si no s’arriba a un acord entre el sindicat convocant i les empreses concessionàries del servei. Però de moment, el diàleg està completament trencat i els que pateixen les conseqüències d’aquesta vaga de xofers del servei del TIB són els passatgers.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret