Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Diferents personalitats que han assolit els seus objectius han pujat damunt de l'escenari
El Trui Teatre ha estat escenari, aquest dissabte, de reflexions, inspiració i sobretot d’històries de superació en la desena edició de Despertar Emocions. Es tracta d’un esdeveniment que ajuda al creixement personal, l’autoconeixement i la gestió dels sentiments. Conèixer-se, trobar-se i descobrir-se són conceptes que han format part del lema de la cita.
Per exemple, el desactivador d’explosius Julio de la Iglesia ha contat que era un nin que no tenia bones notes a escola, fins que va trobar la professió que el motivà. En el seu cas, no hi ha marge d’error quan desarma artefactes i ha explicat que la por, malgrat que és mala companya, és necessària per concentrar-se.
L’alpinista Edurne Pasaban ha confessat que era una nina diferent. El seu objectiu era pujar al cim de les muntanyes més altes del món. Ho va aconseguir amb una sana ambició i, també, amb fracassos.
L’atleta Àlex Roca, amb la seva esposa, ha contat que no val defallir i que s’han de perseguir els somnis. Així és com ha aconseguit diverses fites. Ha afegit que cadascú es fixa els seus propis límits.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial