Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Tècnics de Salut han habilitat aquest dimecres una sala de la cambra per fer un cribratge voluntari entre els diputats i el personal
Des de primera hora del matí hi ha hagut una ambulància a les portes del Parlament. A l’interior, els tècnics de la Conselleria de Salut han realitzat un cribratge entre els diputats, funcionaris i personal eventual durant dues hores. En total, s’havien programat 140 proves PCR. Tot i que el test és voluntari, són molts els qui s’han acostat per fer la prova. El president del Parlament, Vicenç Thomàs, ha explicat que amb aquest cribratge es volen detectar “possibles casos asimptomàtics” per rompre la cadena de transmissió del virus i erradicar el brot que afecta la cambra.
Al llarg del matí han vingut diputats de totes les formacions. Fins i tot el de Més per Mallorca, Josep Ferrà, que ho ha fet amb crosses per un esquinç al peu. El Grup Popular i el d’El Pi han reclamat tests massius a tota la població, com el que s’ha fet aquest dimecres al Parlament.
Demà es reunirà la Mesa i la Junta de Portaveus per acordar com es reprèn l’activitat. Una de les propostes és tornar a la feina presencial amb la possibilitat que els que estiguin en quarantena ho facin de manera telemàtica. L’acord haurà de ser per unanimitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació