Els artistes britànics exposen els seus estils ben diversos a l'espai de Palma
Amb l’excentricisme que els caracteritza, es presenten The London Police. Gestats a Anglaterra, assentats a Amsterdam i amb més de 24 anys de feina i germanor als carrers d’arreu del món. Són Chaz Barrisson i Bob Gibson.
“Vàrem començar gaudint pintant als carrers i uns anys després vàrem veure que podíem vendre les nostres obres”, explica Chaz Barrisson. “I uns anys després vàrem ser capaços de deixar les nostres feines i dedicar-nos exclusivament a aquest projecte”, afegeix.
The London Police són coneguts gràcies a aquests personatges de cara somrient, que anomenen ‘lads’. Els pinten a mà alçada, amb acrílics, i amb un procés espontani. Chaz els dibuixa, i Bob en construeix l’entorn.
Sobre el seu procès creatiu, Bob diu que mai saben exactament el que faran fins que comencen a dibuixar. “Feim esbossos molt ràpids sobre una idea i forma qualque cosa amb l’espai que volem generar”, afegeix.
Dos artistes que comparteixen exposició amb el també britànic SheOne. Ell va començar deixant la seva firma als murs. Una signatura que a poc a poc es va anar abstraient, fins a convertir-se en aquest tipus de pinzellada gestual, simple i plena de moviment. Ho podeu descobrir durant tot el mes de juliol, a la Galeria 2B.
El jove jugador de Palma s'entrena i juga a Mèxic des de l'estiu