Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El manacorí deixa el club després de dues temporades
El porter manacorí Tomeu Nadal acaba el seu contracte amb l’Oviedo i el relleu l’agafa el porter eivissenc del RCD Mallorca, Leo Román. El jove de 23 anys se’n va cedit a l’equip asturià fins a final de temporada amb l’objectiu de jugar minuts i agafar experiència. Aquest migdia, Tomeu Nadal ha valorat aquesta cessió al programa Esports3.
“Leo Román ha pres la millor decisió. Un jugador jove ha d’agafar experiència i així podrà tornar al Mallorca i ser-ne el porter titular. Jo també vaig haver de partir i va ser un moment de creixement molt important dins la meva carrera”.
Nadal ha de decidir on jugarà la pròxima temporada: “Tenc diferents propostes a Espanya i també d’algun equip internacional. Ho decidiré els pròxims dies”. El porter ha confirmat que una de les opcions que té és el Tenerife.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061