La segona planta del pàrquing d’Ocimax, a Palma, és l’escenari triat per Toni Bestard per contar la història i posar imatges a la cançó “Que triomfi sempre l’amor”. El director bunyolí ha trobat aquí el context urbà que cercava per a aquesta cançó.
És la primera vegada que Toni Bestard dirigeix un vídeo musical. Tot un repte que neix de l’amistat i l’admiració mútua amb Pep Suasi.
‘Que triomfi sempre l’amor’ és la cançó que posa nom al nou disc de Suasi i els Electrodomèstics. Una peça que marca distància amb l’anterior disc ‘Equilibrista emocional’ i que és també una bona mostra de les tendències sonores que marquen en aquest nou disc, que veurà la llum el pròxim 4 de setembre.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui