Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

S'ha renovat la colla: hi ha un dimonió i un Sant Antoni nous, mentre que Magdalena Pérez tornarà a ballar dia 16 i dia 17
A la fi, passades les 9 d’anit passada es descobria el secret: qui posaria cara i ulls, davall la careta, clar, al Dimoni Gros de Manacor després de la renúncia de Toni Puigserver, Puig. I l’elegit era ell, Toni Lluís Reyes, actor, i una cara ben coneguda per als espectadors d’IB3 Televisió.
I amb ell no feia més que començar la nòmina de noves incorporacions. El paper d’un dels dos dimonions el feu un altre actor, Joan Toni Sunyer, mentre que el rol de Sant Antoni l’encarnà Bernat Aguiló en el lloc de Damià Bauçà.
I el debut va anar com una seda. Reyes i la resta varen convèncer i el públic vibrà. Un públic que ja anava amb l’orella calenta després d’haver torrat. Manacor ha llevat les garlandes de Nadal i ha tret les perxes de llonganissa.
La setmana que ve, per cert, Magdalena Pérez, que ja ho feu l’any passat, ballarà en el lloc d’un dels dos dimonions.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar