Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'exentrenador i oncle del manacorí ha assegurat que el partit contra Alexander Zverev serà de pinyol vermell
Després de l’espectacular victòria de Rafel Nadal davant Djokovic, hem anat a l’Acadèmia del manacorí per tornar a parlar amb el seu conco, Toni Nadal.
L’exentrenador del manacorí va gaudir del gran triomf del seu nebot contra el número 1 del món. Toni Nadal, a més, ha parlat de la dificultat del proper rival, d’Alexander Zverev.
I quan li hem demanat si s’imaginava tan bon rendiment de Rafel Nadal contra el serbi, l’oncle ha assegurat que no s’esperava que el manacorí desfermés la seva millor versió de manera tan contundent.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys