Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Es tracta d'una cita molt esperada que representa un estímul per a l'economia local i per al camp
Han passat quasi tres anys des que es va celebrar la darrera Fira del Camp, el març del 2019. Enguany, i després de cancel·lar-se dos anys consecutius per mor de la covid, tornarà a ser una realitat. Més de trenta explotacions ja s’hi han inscrit i ja preparen els seus animals per participar en el Concurs Morfològic, un certamen de gran prestigi entre els ramaders i ramaderes de l’illa.
L’Ajuntament, per la seva part, que reconeix l’impuls per a l’economia local que l’esdeveniment representa, ja ha obert les inscripcions per tornar a convertir el municipi en un expositor a l’aire lliure de maquinària agrícola i de paradetes amb producte local.
Tot i que gran part de la fira se celebra a l’exterior, l’Ajuntament recomanarà l’ús de la mascareta i promourà el rentat de mans constant davant l’afluència de gent que sempre atrau. Serà el cap de setmana del 19 i 20 de març.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada