Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Es preveu que estigui enllestit per a la pròxima campanya de l'oliva
Una part del trull per fer oli de Formentera ja està construït. A mitjans de l’any passat, però, l’empresa encarregada d’executar el projecte va negar-se a continuar amb les feines. Demanava tornar a tarifar-les.
El Consell de Formentera va decidir rescindir el contracte i tornar a licitar el projecte.
Ara les diferents empreses interessades presentaran les seves ofertes i després es tornarà a adjudicar el projecte del trull per fer oli. Les previsions són que per la propera campanya de l’oliva, cap a l’octubre, ja estiguin finalitzades les obres.
Fins ara els productors d’oli de Formentera havien de portar les olives fins a Eivissa per poder elaborar l’oli, amb tot el sobrecost que això els suposa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural