La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Jean Jacques Eigeldinger ha presentat la primera monografia dels 24 preludis de Chopin
Són els preludis de Chopin interpretats per Matthieu Schweiger que demà tornaran a sonar a la cel·la 4 de la Cartoixa en aquest pianoforte Pleyel de 1831.
Aquest però no és l’instrument original que va tocar Frédéric Chopin l’hivern que va passar a Mallorca l’any 1838 però és contemporani al compositor romàntic i comprat fa només uns anys pel Museu Chopin i George Sand. En aquesta edició del Festival de Música Clàssica Pianino 2019, s’estrenarà a Valldemossa.
Chopin va acabar a Mallorca els seus preludis que ja havia iniciat a París i, segons Jean Jacques Eigeldinger, musicòleg suís, especialista en Chopin i escriptor de la primera monografia dels 24 preludis del polonès, entre 7 i 8 d’aquestes peces es compongueren a Valldemossa.
Demà comença el festival que també tendrà com a intèrpret destacada la pianista japonesa- francesa Akiko Ebi.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte