Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Jean Jacques Eigeldinger ha presentat la primera monografia dels 24 preludis de Chopin
Són els preludis de Chopin interpretats per Matthieu Schweiger que demà tornaran a sonar a la cel·la 4 de la Cartoixa en aquest pianoforte Pleyel de 1831.
Aquest però no és l’instrument original que va tocar Frédéric Chopin l’hivern que va passar a Mallorca l’any 1838 però és contemporani al compositor romàntic i comprat fa només uns anys pel Museu Chopin i George Sand. En aquesta edició del Festival de Música Clàssica Pianino 2019, s’estrenarà a Valldemossa.
Chopin va acabar a Mallorca els seus preludis que ja havia iniciat a París i, segons Jean Jacques Eigeldinger, musicòleg suís, especialista en Chopin i escriptor de la primera monografia dels 24 preludis del polonès, entre 7 i 8 d’aquestes peces es compongueren a Valldemossa.
Demà comença el festival que també tendrà com a intèrpret destacada la pianista japonesa- francesa Akiko Ebi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades