Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'especial de Nadal es podrà veure a l'Auditòrium de Palma fins el dia de Cap d'Any
El Casta és un clàssic de Nadal a Mallorca: fa 29 anys que fa espectacles especials per a aquesta època de l’any, 20 dels quals a l’Auditòrium.
Enguany l’espectacle inclou el curtmetratge ‘Asesinato en el Valparaíso’. Dirigit per Marcos Cabotá, hi surten personatges clàssics com el Padrino, Don Diablo i Lorenzo Llamas.
Ja hi ha moltes entrades venudes, però encara en queden de disponibles. L’espectacle del Casta a l’Auditòrium es podrà veure fins al primer de gener.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo