Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Durant el mes d'octubre s'hi ofereixen descomptes i esdeveniments culturals, esportius i gastronòmics
Fins al dia 31 d’octubre, turistes i residents podran beneficiar-se de descomptes en allotjaments, transports, restaurants i altres negocis de l’illa adherits a la campanya ‘Descobreix Formentera a la tardor’.
Una iniciativa en la qual, a més, s’inclouen esdeveniments esportius, gastronòmics i culturals com, per exemple, el Formentera 20, que comença precisament avui i que s’allargarà fins dissabte.
Durant el mes d’octubre hi ha programats, entre altres, el Triatló Illa de Formentera, l’exposició ‘Tardor d’Art’, les setmanes gastronòmiques o les festes del Pilar de la Mola.
Descomptes i activitats que volen desestacionalitzar la temporada turística i oferir alternatives al sol i la platja.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal