Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Preveuen rebre fins a 20.000 persones cada cap de setmana
112
Palma ha reprès la Fira del Ram, que ha estat absent els dos darrers anys i l’alegria es respirava a l’ambient. I torna fins al 24 d’abril, gairebé dos mesos, durant els quals es podrà gaudir de 160 atraccions i casetes. I és que mai fallen els clàssics, com els cotxes de xoc, la roda o el vaixell viking. S’espera que passin pel recinte fins a 20.000 persones cada cap de setmana. Això si, ja ho recorden per megafonia, s’ha de dur la mascareta posada en tot moment, respectar les distàncies i les limitacions d’aforament.
Grans i petits celebren la tornada del Ram, però sobretot els firaires, que tornen a l’activitat després de dos anys difícils.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare