Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha presentat divendres una querella davant el Tribunal Suprem per un presumpte delicte de “prevaricació per omissió” contra Mariano Rajoy i Soraya Sáenz de Santamaría, per la seva negativa a publicar el decret de nomenament del govern català del 19 de maig.
La querella, presentada davant la Sala Penal del Tribunal Suprem, argumenta que la decisió de no publicar en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) el decret, que incloïa el nomenament com a consellers de Jordi Turull i Josep Rull -a la presó preventiva- i d’Antoni Comín i Lluís Puig -fugits a Bèlgica-, va ser “arbitrària, extralimitadora de competències i sense cap empara legal”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061