50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
La Generalitat denuncia la Policia Nacional per les 16 detencions de Girona
El president català, Quim Torra, ha demanat la unitat del sobiranisme davant el judici del procés que començarà al febrer al Tribunal Suprem. Ha estat en el primer Ple del Parlament d’enguany i coincidint amb la crisi interna entre Esquerra i PDeCAT pel recurs d’ampara presentat per Carles Puigdemont contra la Mesa de la Cambra Catalana per retirar-li el vot delegat.
El president de la Generalitat ha anunciat també que es presentarà una denúncia contra la Policia Nacional per les detencions que van fer la setmana passada a Girona per les celebracions de l’1 d’Octubre. Torra, que ha qualificat l’actuació policial de ràtzia.
Torra ha afegit que exigirà a la delegada del govern a Catalunya, Teresa Cunillera, que vagi al Parlament a donar explicacions sobre aquesta actuació policial.
El president ha anat més enllà: ha assegurat que Cunillera hauria de dimitir tant si tenia constància de l’existència de l’operació com si no.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet