Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La Generalitat denuncia la Policia Nacional per les 16 detencions de Girona
El president català, Quim Torra, ha demanat la unitat del sobiranisme davant el judici del procés que començarà al febrer al Tribunal Suprem. Ha estat en el primer Ple del Parlament d’enguany i coincidint amb la crisi interna entre Esquerra i PDeCAT pel recurs d’ampara presentat per Carles Puigdemont contra la Mesa de la Cambra Catalana per retirar-li el vot delegat.
El president de la Generalitat ha anunciat també que es presentarà una denúncia contra la Policia Nacional per les detencions que van fer la setmana passada a Girona per les celebracions de l’1 d’Octubre. Torra, que ha qualificat l’actuació policial de ràtzia.
Torra ha afegit que exigirà a la delegada del govern a Catalunya, Teresa Cunillera, que vagi al Parlament a donar explicacions sobre aquesta actuació policial.
El president ha anat més enllà: ha assegurat que Cunillera hauria de dimitir tant si tenia constància de l’existència de l’operació com si no.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €