Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Aquest dimecres hi ha convocada a Eivissa una manifestació motoritzada per demanar el rescat
La setmana que ve obriran les terrasses de bars i restaurants d’Eivissa després de tancar fa gairebé dos mesos. Estarà condicionat, però, a l’evolució de les dades i s’hauria d’aprovar abans en el Consell de Govern extraordinari previst per aquest divendres. Els empresaris són optimistes, tot i que des de la Petita i Mitjana Empresa asseguren que molts negocis hauran de tancar després de mesos de no fer feina a ple rendiment.
En els carrers del centre de Vila s’intercalen bars i restaurants tancats amb altres que només venen per emportar-se. A la plaça de Sa Graduada i els seus voltants les terrasses són clau com a ganxo per atraure clients. Dels establiments que fa setmanes que no obren, s’haurà de veure quins ho fan dilluns que ve.
Alguns no han aturat de treballar, però les vendes han caigut de manera significativa, més d’un cinquanta per cent. Demà hi ha convocada a Eivissa una manifestació motoritzada per demanar el rescat de diferents sectors, entre ells el de la restauració.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents