Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tot i no ser un símbol institucional, els Consistoris consideren que no ofèn a ningú sinó tot al contrari
L’Ajuntament de Maó han penjat la bandera multicolor de la balconada consistorial dissabte matí. Ho ha fet juntament amb l’Associació Diverxia, el col·lectiu que reivindica a Menorca els drets de les persones amb tot tipus d’orientació sexual. Creuen que, tot i la llibertat actual, encara és necessari fer visible la discriminació que reben alguns individus per aquest motiu. L’Ajuntament no posa en dubte que aquesta bandera és un símbol no institucional, però que no fa mal a ningú.
A Alaior, la bandera de l’arc de Sant Martí llueix a la Casa Consistorial des de dilluns passat. A més, han programat una xerrada de l’esportista d’elit Victor Gutiérrez explicant la seva experiència vital com homosexual i diumenge hi prevista una doble sessió cinematogràfica, dos curtmetratges i el llargmetratge “Solo nos queda bailar”.
Enguany no hi ha hagut totes les activitats previstes per mor de la pandèmia, com la desfilada de l’Orgull pel centre de Maó, però sí actes més reduïts, com la decoració que va tenir lloc divendres vespre al centre de la ciutat d’un banc amb els colors LGTBI.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella