Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El conductor no ha resultat ferit. L'accident, a l'altura del cementeri de Palma, ha provocat retencions a la zona
Un camió que transportava ciment ha trabucat avui divendres en una de les rotondes que donen accés a la Via de Cintura, en el camí de Jesús, prop del cementeri de Palma. L’accident ha provocat retencions en la zona.
Segons han informat fonts de la Policia Local, el succés ha tingut lloc devers a les 10.40 hores. El camió ha trabucat de forma casual, sense col·lidir amb cap altre vehicle ni element, i part de la càrrega, sacs de ciment, ha quedat escampada per la calçada i ha aixecat polsim. Els policies i bombers que han acudit al lloc de l’accident han hagut de portar màscares per no inhalar el ciment. Els Bombers han hagut de refredar el camió perquè sortia una mica de fum.
El conductor no ha resultat ferit i se li ha practicat la prova d’alcoholèmia, que ha resultat negativa. La Policia iniciarà una investigació per esclarir què ha passat.
La rotonda ha estat barrada només al moment per donar accés a la grua que ha retirat el vehicle de la via. Per aquest motiu s’han produït retencions en el camí de Jesús.
⏯️Trabuca un camió a la rotonda del cementeri de Palma. Tot el material que carregava, sacs de ciment, ha caigut per tota la via. Ha hagut de ser barrat el trànsit en aquest punt. El vehicle ha estat retirat amb una grua 💻https://t.co/08LHxahKSt pic.twitter.com/rCUtbHbGZ6
— IB3 Notícies (@IB3noticies) June 7, 2019
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar