El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
També demanen una solució immediata a la manca de sòl industrial i al deteriorament del polígon de Montecristo
A Eivissa, la manca de professionals afecta també el sector del transport. Els empresaris qualifiquen de “missió impossible” el fet de trobar personal. Una situació que afecta els terminis d’entrega del material, i els arriba a duplicar. Intenten pal·liar la situació amb oferta d’allotjament.
També demanen una solució immediata a la manca de sòl industrial, per fer feina en condicions. Lamenten que la manca d’ordre i el deteriorament de les instal·lacions és la rutina diària al Polígon Industrial Montecristo.
Una situació que genera un doble efecte, sobre empreses i clients. Camions han quedat a València sense embarcar; a Eivissa, material a magatzem per repartir. Fins a un 20% resten aturats d’una flota de 900 a l’illa.
Lamenten que, en alguns casos, s’han duplicat els temps d’entrega i que, si la situació no millora, es veuran obligats a rebutjar feines.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal