Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Centre d'Estudis i Prevenció de Conductes Addictives del Consell assenyala els riscos de les festes nocturnes de Halloween com a primeres celebracions dels preadolescents
El Consell d’Eivissa ha denunciat davant la Policia Nacional la convocatòria d’un botellot adreçat a joves d’onze a denou anys que s’ha difós des d’un perfil d’Instagram, de creació recent, i que ja ha fet sis publicacions en què anima els menors d’edat a consumir alcohol i a vapejar en una suposada festa que se celebraria aquest dijous a un espai indeterminat del centre d’Eivissa.
![]()
La institució insular, a través del Centre d’Estudis i Prevenció de Conductes Addictives (CEPCA), ha traslladat els fets a la Policia i ha convidat les associacions de familiars d’alumnes a demanar a la plataforma Instagram el bloqueig del perfil que ho promociona, que ja arriba a més d’un centenar de seguidors, la majoria de molt curta edat, segon afirma la directora del CEPCA, Belén Alvite.
Des del Govern balear, la Conselleria de Famílies, Benestar Social i Atenció a la Dependència també ha condemnat la convocatòria d’aquesta suposada botellada. Per la seva banda, l’Oficina de la Infància i l’Adolescència demana a institucions municipals i forces de seguretat coordinació, així com la implicació també de les mateixes plataformes digitals de difusió, per evitar-ho, i a les famílies, parlar-ho obertament amb els joves: “Exigim als ajuntaments, a les forces de seguretat i a les plataformes de difusió digital que reforcin la coordinació per prevenir aquest tipus d’esdeveniments, cal detectar convocatòries i desactivar-ne la difusió. Així mateix, demanam a les famílies que mantenguin una comunicació oberta amb els seus fills i filles i que supervisin la seva activitat en les xarxes socials”, explica Esther Balaguer, directora de l’Oficina Balear de la Infància i Adolescència.
Tant des del Consell com des del Govern han demanat a les famílies que tenguin cura de conèixer a quines festes acudiran els seus fills menors, especialment a les festes de Halloween de la setmana que ve.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre