Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El sindicat UOB considera frau de llei les mesures plantejades en la unificació de les plantilles
114
La plantilla de treballadors de BMN-Sa Nostra s’integrarà a Bankia l’1 de gener del 2018, segons ha anunciat BMN en un comunicat enviat als sindicats.
Aquest dimecres començarà a Madrid la negociació entre les direccions i els representants dels treballadors per la unificació de les plantilles derivada del procés de fusió. La negociació durarà 15 dies i donaran prioritat a mesures contemplades en el conveni col·lectiu, com la suspensió de contractes de treball i la mobilitat geogràfica.
El sindicat Unió Obrera Balear, el majoritari a BMN-Sa Nostra, considera que la utilització d’aquestes mesures pot ser un frau de llei.
Aquest mateix dilluns, l’Estat ha anunciat que es vendrà un 7% de les accions que té de Bankia, valorats en uns 840 milions.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació