Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Una de les topades s'ha produït a l'altura de la sortida del cementeri en direcció a l'aeroport
235
La via de cintura de Palma, col·lapsada. Tres accidents de trànsit a primera hora d’aquest dilluns han provocat un embós quilomètric. No hi ha hagut ferits greus, han informat els serveis d’emergències.
Una de les topades ha tengut lloc a l’altura de la sortida del cementeri en direcció a l’aeroport de Son Sant Joan, al kilòmetre 6 de la MA-20. Al kilòmetre 6,200 de l’autopista d’Inca MA-13 se n’ha produït una altra, entre Alcampo i el polígon dels Caülls. El darrer accident s’ha produït al kilòmetre 10,5 de la mateixa via en sentit a Palma, poc abans de la sortida de Santa Maria.
Segons dades de la Direcció General de Trànsit, aquesta via es la tercera carretera més saturada de tot l’Estat. Pel tram de Son Hugo hi passen 180.000 vehicles diaris, devers 2.500 per hora per carril.
La via de cintura de Palma, la tercera més col·lapsada de l’Estat
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle