Romanen a l'hospital de Son Espases estables dins la gravetat
Un bon ensurt s’han enduit aquest diumenge els veïnats de l’edifici del carrer de Pisa, 5, de sa Vileta, a Palma. Eren devers les sis del matí quan els renous dels bombers i les ambulàncies els han despert. Tretze persones han estat intoxicades per monòxid de carboni i traslladades a Son Espases. La mala combustió de la caldera i el fet que part del pati de la planta baixa estigui tancat han fet que el fum no sortís a l’exterior i hagi quedat a dins el pis.
Els veïns estan farts, perquè en aquest habitatge gairebé cada cap de setmana s’organitzen festes, hi ha renous i tràfec de persones. Quan alguns han tornat de matinada, s’han trobat tres companys estesos en terra i inconscients.
Nou veïns més de l’edifici han estat atesos per ansietat, però no han requerit hospitalització. Ara, els Bombers de Palma mantenen oberta la investigació i l’empresa que subministra el gas ha precintat el comptador de la planta baixa afectada.
Dels quatre ingressats a Son Espases, tres han requerit passar per la cambra hiperbàrica, que s’empra com a teràpia amb oxigen. Es troben greus, però estables.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen