Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els dos ferits greus, un per cremades i l'altre per inhalació de fum, són un matrimoni i han estat traslladats a centres hospitalaris
Foto Bombers de Mallorca
516Dues persones han resultat greument ferides —una per cremades i l’altra per inhalació de fum— i una tercera ha patit lesions de caràcter lleu en un incendi declarat la passada nit en un habitatge d’Algaida. Segons ha informat aquest dimarts el SAMU 061, l’avís s’ha rebut a les 00.20 hores i alertava de flames i fum en el segon pis d’un domicili del municipi, on hi havia almenys dues persones atrapades.

Els ferits greus són un matrimoni, un home de 62 anys i la seva dona, de 61, que han estat traslladats pels serveis d’emergència als hospitals de Son Llàtzer i Son Espases, on romanen ingressats amb pronòstic reservat.

Foto Bombers de Mallorca
Al primer pis hi viu una germana de la víctima que també ha patit inhalació de fum, però no ha requerit ingrés hospitalari després de ser atesa in situ pels equips d’emergència.
El succés ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), una altra de Suport Vital Avançat (SVA), així com el metge del PAC de Llucmajor, a més d’efectius dels Bombers i de la Policia. Dos dels ferits ho són per inhalació de fum, mentre que la dona del matrimoni presenta cremades.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació. Però la principal hipòtesi és que s’hagi originat en el braser de carbó que tenien a la sala d’estar. Els bombers de Mallorca han determinat que l’estructura no ha patit danys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles