Es tracta d'Alícia Homs, que s'incorpora com a número 18, i Marta López i Ismael Gutiérrez, 42 i 49 respectivament
El Comité Federal del PSOE ha aprovat les llistes amb les quals el Partit Socialista es presentarà a les eleccions del 28 d’abril i del 26 de maig, unes candidatures “per guanyar les eleccions”, tal com ha remarcat la secretària general del PSIB-PSOE, Francina Armengol.
Armengol ha explicat que els socialistes de Balears afronten les pròximes convocatòries electorals “amb molta il·lusió i força, combinant gent que té experiència amb gent nova”, i en aquest sentit, ha anunciat que “Alícia Homs s’incorpora com a número 18 a la llista europea del PSOE per donar suport al projecte guanyador dels socialistes”. També Marta López i Ismael Gutiérrez, ambdós de Balears, formen part de la candidatura europea com a número 42 i 49 respectivament.
D’altra banda, el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha reclamat el suport de la ciutadania per continuar les polítiques duites a terme fins ara. Sánchez ha valorat la gestió feta pel seu govern en relació a Catalunya, i ha afirmat que, si torna a governar el PSOE, no hi haurà independència. El secretari general dels socialistes ha negat els presumptes pactes ocults entre socialistes i independentistes, tal com havien denunciat les dretes, segons el secretari general.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'