Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Policia Nacional ha detingut els agressors per delices d'amenaces i lesions
La Policia Nacional ha detingut tres homes per amenaçar i apallissar el seu excap. No se saben encara els motius de l’agressió. Tot va començar quan els tres agressors varen amenaçar la dona de la víctima al carrer i a plena llum del dia a la barriada del Fortí, a Palma.
L’empresari va sortir de ca seva per ajudar-la i va ser llavors quan es va trobar de cara amb els seus exempleats, que varen començar a pegar-li coces i cops de puny. A més, també l’amenaçaren amb un ganivet.
La dona va poder fugir i es va refugiar a l’entrada d’un bloc de pisos. Just després, una patrulla de la Policia Nacional va arribar al lloc dels fets. A més de socórrer la víctima, els agents varen localitzar i detenir els agressors com a presumptes autors d’un delicte d’amenaces i de lesions.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata