El Parlament rebutja la proposta del PP perquè el Govern es comprometi a evitar nous vessaments d'aigües residuals
Després de tres empats en la votació, el Parlament ha rebutjat la proposta del Grup Popular perquè el Govern es comprometi a evitar nous vessaments d’aigües residuals a Sa Platja Gran de Ciutadella. El darrer, a mitjan juny, quan una fuita provocà una contaminació fecal que obligà a tancar la platja al bany durant gairebé una setmana.
L’abstenció de la diputada Sílvia Tur, del Grup Mixt, ha mantingut l’empat i ha evitat que prosperàs la iniciativa dels populars, que pretenien garantir així una solució a les constants avaries de l’estació propera a la platja, mitjançant una revisió a fons que en milloràs les instal·lacions, ara obsoletes.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes