Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'agrupació Espai Sonor s'ha presentat en format de trio al Teatre Xesc Forteza de Palma, amb un programa eclèctic
‘Dos minuts i mig abans de mitjanit’ és una peça que descriu el moment que viu la Terra abans de la seva destrucció. Si l’existència del planeta es resumís en 24 hores, ens quedarien 2 minuts i mig abans de la mort. L’interpreta l’agrupació Espai Sonor en format de trio de flauta, clarinet i piano.
Espai Sonor són intèrprets de la música clàssica del nostre temps. Esdeveniments sonors que aboquen idees com la tensió racial, l’ecologisme i els avalots socials, en un repertori que duu per títol, ‘L’era del no-res’, un títol basat en una peça de Bruno Manovani per definir els temps que vivim.
El dimarts de la setmana que ve tendreu l’oportunitat de sentir Espai Sonor en format de sextet, al Teatre Principal de Palma. Per seguir trobant la llum amb experiències musicals a l’era del no-res.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros