Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Només 34 dels 2.400 amarraments existents a Menorca són aptes per a eslores superiors als 20 metres
Trobar un amarrament disponible a Menorca aquests dies és pràcticament impossible. Els clubs i empreses que els gestionen estan desbordats per la gran demanda que tenen. És el cas del Club Nàutic de Ciutadella i del Marítim de Maó. Han penjat el cartell de complet al juliol i a l’agost també. Les previsions per setembre també son positives.
La particularitat d’aquesta temporada és la creixent demanda d’embarcacions cada vegada més grans, de major eslora. Això suposa un repte per als gestors, que tenen línies d’amarrament preparades per a dimensions més reduïdes. Al Port de Maó acullen eslores de fins a 50 metres.
Només 34 dels 2.400 amarraments existents a Menorca són aptes per a eslores superiors als 20 metres. La gran majoria, un 77%, son per a barques inferiors als 10 metres i estan ocupats tot l’any per embarcacions de residents.
El GOB tem que els nous amarraments des Castell afectin el medi marí del port
El Govern descarta ampliar els ports de Menorca i aposta per millorar-ne la gestió
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat