La família el va trobar a faltar el passat 22 de març i quatre dies després va denunciar la seva desaparició
La Guàrdia Civil ha trobat a Formentera el cos sense vida de l’home de 30 anys, de Barcelona, que la seva família trobava a faltar des del passat 22 de març. La denúncia de la seva desaparició ha arribat a la Guàrdia Civil quatre dies després. L’al·lot, resident a Barcelona, hauria viatjat tot sol a la Pitiüsa del Sud el cap de setmana passat i dilluns no es va presentar a la feina. Durant tota la jornada s’ha iniciat un dispositiu de recerca coordinat pels agents de la Guàrdia Civil, Policia Local i Protecció Civil. Ha estat en una zona de penya-segats, de difícil accés, prop de l’antic camí romà, entre Es Caló i el Pla de la Mola. Segons la Guàrdia Civil, tot apunta a una mort accidental. El cos s’ha hagut de recuperar amb un helicòpter.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda