Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Les primeres hipòtesis apunten que podria haver caigut des de l'habitació d'un hotel
Agents de la Policia Nacional investigant el lloc del fets. IB3
65Un jove de 21 anys ha aparegut mort aquest dilluns, a primera hora del matí, a un carreró del carrer Guillem Cirerol, a Platja de Palma. Segons han confirmat fonts del 061 i de la Policia Nacional, el succés ha tingut lloc devers les 08.00 hores d’aquest dilluns per causes que s’investiguen. Una de les hipòtesis amb les quals fan feina les forces de seguretat és que el jove s’hauria precipitat des de l’habitació d’un hotel proper, però es desconeix l’altura.
L’avís del succés l’han donat uns treballadors de la zona que en passar pel carreró han vist, a terra, el jove ferit i inconscient. La víctima és un jove turista, de nacionalitat alemanya i 21 anys, que era a Mallorca de vacances. El grup d’homicidis i la Policia Científica s’han desplaçat al lloc dels fets per investigar les causes de la mort. Han investigat també la via de l’agressió, però les proves han determinat que ha acabat precipitant-se per causes que encara es desconeixen.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes