En aquests moments, li practiquen l'autòpsia per esclarir les causes de la mort
Prop de la rampa de l’embarcador a la platja de Sant Tomàs, en es Migjorn Gran, s’ha localitzat el cos sense vida d’una persona que, segons les primeres hipòtesis, podria tractar-se d’un migrant.
El cadàver va ser trobat aquest dilluns per una persona que passejava per la zona. Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil es van mobilitzar juntament amb el metge forense, que va ordenar l’aixecament del cadàver. En aquests moments, li practiquen l’autòpsia per esclarir les causes de la mort. La principal hipòtesi que es manté és que es podria tractar d’un jove migrant que hauria caigut d’una embarcació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits